جنجال از فوتبال به والیبال رفت!: رینگ خونین در والیبال!
سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان

سرویس ورزشی «تابناک» ـ  در ادامه رقابت های مرحله حذفی لیگ برتر والیبال دیروز در تهران، تیم پیكان در سه ست پیاپی با نتایج 25 بر 14، 25 بر 23 و 25 بر 21 حریف كاشانی خود را شكست داد تا به مرحله بعدی این رقابت ها راه پیدا كند. بدین ترتیب، پیكان با دو پیروزی برابر باریج اسانس كاشان، به فینال رقابت های لیگ برتر رسید.

در پایان گیم نخست این بازی، پرتاب نارنجک و مواد محترقه از سوی تماشاگران منتسب به پیکان مشکلاتی درست کرد که به واسطه آن و به دلیل اینکه فضای سالن پر از دود شده بود، پیگیری بازی با تأخیر انجام شد.

تماشاگري كه نارنجك را پرتاب كرده بود، از سوي مأمورين حراست سالن شناسايي و دستگير شد. 

در پایان این بازی، تماشاگران تیم باریج اسانس كاشان، صندلی‌های خانه والیبال را كنده و به درون میدان پرتاب كردند.

همچنین تماشاگران تیم كاشانی در بازی، ترقه‌هایی را با دارت‌های آهنی به درون زمین پرتاب می‌كردند.

البته با دخالت بموقع مأموران نیروی انتظامی و حراست که در محل برگزاری مسابقه مستقر بودند، افراد خاطی شناسایی و دستگیر شدند.

اما این پایان حاشیه‌های دیدار روز چهارشنبه نبود، چرا که در پایان مسابقه، صندلی‌های سالن توسط تماشاگرانی که گویا از طرفداران باریج اسانس بودند، از سکوهای سالن جدا و به درون زمین انداخته شدند.

آرش كشاورزي، بازيكن تيم پيكان در جريان مسابقه با تماشاگران كاشاني درگيري لفظي پيدا كرد و با پرتاب توپي به سوي آنها، اعتراض خود را نشان داد.

سرمربي تيم واليبال باريج اسانس كاشان درباره حاشيه هاي اين بازي و رفتا غيرورزشي تماشاگرنماهاي كاشاني گفت: بيش از پانصد تماشاگر براي تشويق تيم ما به سالن آمده بود كه تنها ده نفر رفتار ناشايست داشتند! البته من هم از كار آنان بسیار ناراحت شدم، ولی بايد به اين موضوع نيز دقت كرد كه دليل اين رفتارها در چيست؟!

سرمربي تيم واليبال باريج اسانس گفت: وقتي برخي از بازيكنان با تجربه و بزرگ پيكان مانند موسوي و ديگران رفتار غير ورزشي در برابر بینندگان انجام مي دهند، در رفتار تماشاگران جوان، تغيير ايجاد شده و كنترل آنان نيز از دست ما بیرون می رود.

وي تأكيد كرد: اكبري، سرمربي تيم واليبال پيكان، بايد به بازيكنان با سابقه خود ياد مي داد كه براي ديگر بازيكنان الگو باشند، نه تحريك كننده تماشاگران. 

پيمان اكبري، سرمربي تيم پيكان، در حالي كه بخشي از پيراهنش خوني بود، چند پيچ آهني را در دست داشت كه اعلام مي‌كرد، اين‌ها را طرفداران تيم كاشان به سوی بازيكنانش پرتاب كرده‌اند.

وي در پايان بازي اعلام كرد، در بازي رفت مقابل كاشان كه در اين شهر برگزار شد، امنيت جاني نداشتند.

که در این باره باید گفت، متأسفانه، حاشیه ها از شبکه خبر هم پخش شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 756
بازدید دیروز : 788
بازدید هفته : 2159
بازدید ماه : 4578
بازدید کل : 210877
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1